söndag 15 mars 2009

VEM ÄR PAUL NEWMAN?




Har ni hört? Senaste skvallret levererad av Veckorevyn år 1961. Siv Malmqvist berättar om sitt förhållande:
"Jag har kastat mig in i förälskelser till höger och vänster för att fly min ensamhet. Det hjälpte för stunden men efteråt var jag ensammare än nånsin. Jag behöver inte fly längre. Nu har jag Lasse - min trygghet..."
Lill-Babs lever i fyra världar och Jan Malmsjö säger att kvinnor är hans liv. Och vem är egentligen den mystiske Paul Newman?

I Gård Ingeborg finns en hel sidokammare på vinden med gamla tidningar. Gissa om det är kul att huka sig i dammet och bläddra i skvallerblaskorna. Gamla, otroligt fina tidningar kommer att säljas på vårt loppis i maj.

1 kommentar:

  1. Oj oj, SÅ snygga tidningar:) Och Paul N är hott!
    /L

    SvaraRadera