fredag 25 december 2009

DRA UT PÅ JULEN



Foto: Johanna Forsman 2009

Hoppas ni haft en hejdundrande mysig och härlig julafton! Här har vi firat med nära och kära. Tomten måste ha missat en hel del under året, eller glömt att skriva upp barnabus, gräl och irriterat vuxenprat för julklappssäcken var fylld till bredden. Så snälla har vi inte varit!

Nu är vi mätta, belåtna och småslöa... Men det bästa av allt är att det finns flera roliga fester och sammankomster inprickade under julledigheten. Så än är det inte över...

MÅ SÅ GOTT och HA DET TRIVSAMT!

Kramar Johanna

2 kommentarer:

  1. Här hade vi också varit ordentligt snälla (tydligen)... .;) Å så har jag ätit så jag skall klara mig ännu ett år (utan mat!) ;)) Hoppas ni har det bra! Kram!

    SvaraRadera
  2. Läste om paniken när vattnet frös uch det var tur att ni hade någon som kunde komma snabbt. Hustomten kanske inte bryr sej om värdsliga saker. Ha ett fint nytt år i kylan och snön. Här får jag skotta undan snödrivorna så att jag kan se ut om det kommer någon bil innan jag sticker ut näsan.
    Hälsningar grann Barbro (det lät väldigt fint)

    SvaraRadera