söndag 6 januari 2013

God fortsättning på det nya året till er alla. För mig känns det alltid lite som att börja på "ny kula" så fort som nyårsfirandet är över. Jag blir förväntansfull och lite rastlös. Hur ska det nya året bli ?
Tur att vi inte vet, vi kan bara hoppas på det bästa och se ljust på tillvaron. Julen har verkligen varit lugn och fridfull för min del, har umgåtts med familjen och däremellan har det blivit en och annan film och mycket godisätande.








Började titta på foton från Gård Ingeborg idag och i väntan på våren  vill gärna dela med mig av  några bilder.

1 kommentar:

  1. Hej och god fortsättning på nya året. Jag har njutit av bilderna och ser förändringarna. Ljust och vackert och så får vi hoppas att året blir. Vinterbilden ser frostig ut, men allt klarar man med lite ljus.Här snöar det och är vitt och halt, bilen står i garaget..... Kram från Ramnäs Barbro

    SvaraRadera